Digitálny marketing: Čo je práca pre malé firmy

Marketing a zostať na vrchole najnovších marketingových trendov boli vždy výzvou pre malé podniky, ale tieto aktivity sa v posledných rokoch stali obzvlášť ťažkými. Internet, smartphony a ďalšie technologické pokroky naďalej vytvárajú množstvo nových taktík pre marketing podnikania. Medzitým znížili účinnosť niektorých marketingových metód, ktoré tradične používajú malé podniky.notebook.jpg
 
Tieto skutočnosti vytvorili hádanku pre mnohé malé a malé podniky v krajine. S malými alebo žiadnymi zamestnancami sú vlastníci malých podnikov a nezávislí dodávatelia poverení prevádzkovaním každodennej prevádzky svojho podniku a zisťovaním, o čom je digitálny marketing, alebo ktoré taktiky digitálneho mediálneho marketingu pracujú pre malé podniky. By mali písať blogy, vysielanie v sociálnych médiách, pomocou e-mailového marketingu? A čo optimalizácia pre vyhľadávače (SEO), platenie za reklamy vo vyhľadávaní alebo na stránkach sociálnych médií alebo v iných digitálnych aktivitách na rozvoj publika a zákazníkov? Alebo prečo to všetko ignorovať a udržať obchod tak, ako majú vždy?
 
Digitálny marketing – musí pre dnešné malé podniky
Digitálny marketing už nie je „trendom“. Namiesto toho sa stala kritickým spôsobom, ako dosiahnuť, komunikovať a podnikať v dnešnom svete. Vyhnúť sa taktike digitálneho marketingu, alebo robiť náhodné bodnutia pri používaní rôznych techník je veľká chyba bez ohľadu na to, ako malé je vaše podnikanie.
 
Je to preto, že vaši zákazníci a klienti sú online – a sú často online. Štúdia Pew Research zistila, že 77% Američanov denne chodí online a 26% dospelých Američanov hovorí, že on-line „takmer neustále“. Používanie digitálnych médií zahŕňa aj všetky vekové skupiny. Skoršia internetová správa Pew o využívaní technológií zo strany seniorov zistila, že 67% dospelých vo veku 65 rokov a starších je online.start up.jpg
 
Činnosti, ktoré vykonávajú na svojich digitálnych zariadeniach, zahŕňajú všetko od čítania e-mailov ( najčastejšie používanie ) a používania sociálnych médií, cez výskum a nákup toho, čo predávate. Kým y sú on-line, odchádzajú digitálne dáta breadcrumbs, ktoré v súčasnej dobe umožňujú podnikom laser-zamerať marketing na pravdepodobné vyhliadky vo väčšine geografických lokalít. Okrem toho sa často dobrovoľne e-mailové adresy alebo čísla mobilného telefónu, aby mohli prijímať informácie, kupóny a ďalšie oznámenia od spoločností, ktoré môžu chcieť obchodovať. Ak vás nenájdu online, ich podnikanie pôjde na niekoho iného.
Aby sme vám pomohli sústrediť vaše úsilie, požiadali sme niekoľko odborníkov, aby hovorili o tom, čo sú taktiky digitálneho marketingu trendy a fungujú pre malé podniky. Tu je to, čo museli povedať.